Ganazz berjumpa kembali...

by - Saturday, June 21, 2014

assalamualaikum....

pagi sabtu kurang segar... disebabkan tido pukul 4 pagi disebabkan study untuk paper kaedah penyelidikan....

rasanya sepanjang minggu exam nie, sangat-sangat keletihan... sekarang nie sedang menunggu nak menghabiskan 2 paper ja lagi.. 23, 24 hb plak.. paper killer nie...
dimana pulak, kebanyakan member-member dah habis paper, menyebabkan kejelesan melanda diri...
kenapa la paper exam nie kena dekat last-last exam plak.. kalau habis awal kan bagus... geram la plak..

sepanjang minggu exam nie, saya menerima tetamu dari member-member yang selesai ber praktikum dan datang nak hantar report masing-masing...
dapat la jumpa kembali mereka nie.. geng Ganazz bertemu kembali... nasib baik paper time tue ada gap.. boleh la keluar enjoy sekali...

Jumaat lepas mmber nak pegi Padang Besar, saya pon follow sekali.. tue tak sedar diri 4 paper menanti tue.... malam plak saya celebrate besday 2 orang member, then celebrate member yang dah kawen sorang tue, member-member yang last sem dan juga perjumpaan kembali geng ganaz yang terpisah selama 4, 5 bulan nie lah... malam esok plak pegi makan steamboat lak...saya pon nak follow jugak lah... dh lama xmakan steamboat nie....

bagi saya, setiap saat mereka ada kat sini, saya sangat hargai... sebab lepas nie memang susah nak berjumpa lagi... sepanjang mereka ada kat cnie, kami tido sekali, makan sekali, borak-borak, gosip, melepak, tonton tv sekali... semuanya nak bersama lah...

setelah masing-masing settle hantar report, semua pakat balik... saat nak berpisah tu sangat sedih...
4 orang dah habis practikum... lagi 3 orang akan tggal kan saya sem nie ubtuk practikum... saya dan si ecah tggal lagi 1 sem kat cnie... seksa rasanya...

semalam, sorang lagi mmbr si fika, telah bertolak ke Kelantan tempat dia akan berparktikum... terasa kesedihan melanda hati nie...

meraikan besday, wedding iem, farewell 

lagi sorang wani dh balik time nie...


malam makan steamboat... nie campur ngan mmbr fuzah..

otw ke Padang Besar


dalam pic nie ada bukan dari geng ganaz nie, campur-campur ja nie...

fika berangakt pulang... habis pengajian di UUM.. selamat berpractikum fika
muka-muka menghantar fika 



You May Also Like

4 comments

  1. aslm sy nk tanye...dah dpt blom baju dri abg stalker bju #RM

    ReplyDelete
  2. Baru nk baca entri ni...kalau tak leh wish u luck in exam :-)

    ReplyDelete