Fast & Furious 8 | Fate of the Furious

by - Saturday, April 15, 2017

Assalamualaikum...



Fast & Furious 8 dah start di tayangkan di setiap panggung..
Anda dah pegi ke belum tu?


mai nak cerita sikit Filem ni..
Fast & Furious 8 kali ni sangat-sangat2 menarik...

Ia bermula apabila Dom Toretto yang berpaling tadah dengan kumpulannya setelah berjumpa dengan seorang wanita iaitu Cipher.
Cipher ada misi tersendri yang membuat Dom terpaksa menyelesaikan misi itu.
Untuk melaksanakan misi jahat Cypher, Dom juga terpaksa berlawan dengan kumpulannya jugak.
Mungkin ada sesuatu yang terpaksa Dom membuat begitu!!!
kalau nak tau kena la tengok sendri.. baru suspen..


Dalam cerita ini jugak, di serikan dengan aksi melucukan dan mencuit hati dengan watak Roman. Lakonan slamber  dari Dwayne Johnson yang memegang watak Luke juga mencuit hati penonton.
Satu panggung jugak ketawa dengan watak mereka ini.
Terselit jugak erti kekeluargaan, persahabatan antaran mereka.

.

Saya suka dengan watak Dom, 
Dalam menyelesaikan misi jahat Cyhper itu,
Dom bijak untuk menangani perkara-perkara lain.
Tetapi semasa Dom bersama Cipher, terasa kesian pulak kat Letty.
Ya la, bila kekasih hati mengikut perempuan lain, dari raut wajah Letty yang sedih.


Masa yang ditayangkan 2 jam 16 minit.. tapi terasa sekejap sangat.. 
rasa tak puas aksi-aksi dari Dom Torentto tu.
Kalau boleh, nak ja lagi aksi-aksi dari mereka..


Bagi saya, filem ni berbaloi sangat..
saya bagi 9.5/10 bintang... 



Selamat Menonton Semua....





You May Also Like

4 comments

  1. arghhhh nak pi tengok. tapi anak nak tinggal mana sobbsssss

    ReplyDelete
  2. g pawangan tengok cerita lain hihihihi.. ekin tetinggal banyak cerita last tengok ff3... nak tengok takut tak faham pulak.... ramai kata best...

    ReplyDelete